2012. január 22., vasárnap

Borsőrlő


Ezer éve akartam már egy ilyet... Már ott tartottam, hogy ráállítottam londoni összekötőt, hogy szerezzen be nekem egy olyan borsőrlőt, amit nem kell két kézzel fogni, elég csak az egyikkel "nyomkodni"...

Hogy miért kellett egy ilyen? 
Mert nem szeretem, hogy fogom a húst, sózom, borsozom... a sózás megy simán egy kézzel, de a borsozáshoz két kézre van szükségem, mert az egyikkel fogom a borsőrlőt, a másikkal meg csavargatom... 
Nem szeretem, hogy ilyenkor a borsőrlőt összetaperálom azzal a kézzel, amivel a nyers húst is taperálom, így  minden ilyen alkalom után el kell mosnom a borsőrlőt. Apró dolog, de én utálom, nah.
Ezért akartam egy olyan borsőrlőt, amit egy kézzel tudok kezelni. Ez olyan. Úgy működik, mint egy toll, nyomkodni kell a tetejét, mintha ki-be kapcsolgatnánk. De ezt nem kapcsolgatjuk, hanem a rúgó segítségével minden ilyen nyomáskor egy csavarásnyi bors darálódik... 

Már most imádom... Jah, ráadásul rózsaszín.. volt kék és zöld is, de ez jött velem..:) 

Az ára 1199,- Ft volt, ha minden igaz. Most azon gondolkodom, hogy vennem kellene egyet a himalája sóhoz is...
Mondjuk, ember rögtön mondta, hogy ez olyan gagyi, hogy rögtön vegyünk kettőt..., mert szét fog esni, de leintettem, hogy nem ha gagyi, akkor nem kell kettő... Hazahoztam, elmostam, megszárítottam, megtöltöttem, kipróbáltam és szerintem jó lesz ez... 

Amikor keresgéltem ilyen módon működő borsőrlőt, akkor szóba jött még az a bizonyos "nyuszi" is, de az nagyon drága... 4-5000 Ft-ért nem veszek borsdarálót, még akkor sem, ha agyamra ment ez a hülyeség, a nyers húsos kézzel való taperálással kapcsolatban...


9 megjegyzés:

Katalin írta...

HOLholholhol vetted??
naon tetszik

Katalin írta...

csak ilyet találok:

http://www.chiasso.com/store/item.aspx?style_Id=120-5884

szepyke írta...

A törökbálinti Corában vettem!:)

Daisy írta...

Nálam lassan egy kupac borsőrlő lenne, ha ki nem dobtam volna őket.
Volt műanyag, fa, elemes, most pillangó csavaros van, de igazából egyikkel sem vagyok elégedett.
Nehézkesen daráltak keveset és lassan.
Lehet, hogy én vagyok türelmetlen?
Mostanában kis mindenes darálómon megdarálom a fekete- és zöldbors keverékét és kis üvegben tárolom.
Ötezerért én sem akarok venni!
Talán a tiéd használható lesz egy ideig.

Petra írta...

Tök jó! Nekem nagyon tetszik. Még jobb lenne, ha lennének rajta apró fehér pöttyöcskék, de egye fene, így is klassz. :DDD

Nóra írta...

Tök igazad van a "kétkezi taperolóssal" kapcsolatban. Én is folyton mosogatom, törölgetem, minden vendégség előtt is újra, hogy csillogjon is, és azon morfondírozok közben, hogy a tévészakácsok sosem hívják fel erre a figyelmet, hogy ennek ez a hibája. :-(

Zsuci írta...

Tetszik!

A nyuszisat pedig nem is igazán ajánlom. Én megvettem a kisméretűt és 1 hét múlva eltörött a nyúl egyik füle. :-( Jófej volt a bolt, kicserélték, de azóta inkább csak a hűtő dísze és a tekergetőst használom.

szepyke írta...

Daisy, nekem is már csomó volt... de érdekes, hogy a gagyinak látszók voltak eddig a legjobbak...:O

Petra, hát igen... apró fehér pöttyök... hmmm.... :))))

Nóra, ugye??? Pedig ez nagyon gáz.. amikor elmondják, hogy moss kezet, meg tisztítsd le a pultot.. jah.. de a nyers húsos kezeddel ne fogdoss össze semmit, vagy ha igen, azt is tisztítsd meg utána!!!!

Zsuci, engem a nyuszitól az ára tartott vissza.. most megbarátkozom ezzel.:))

Gesztenye receptjei írta...

Amikor megláttam én is arra gondoltam, hogy miért nem pöttyös? Én festenék rá az biztos:-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...