2011. július 18., hétfő

Megvannak a nyertesek!:)


Volt egy nyereményjáték a blogon, emlékeztek még?:))

Azt játszhatott, aki kommentet hagyott, ott megírta, hogy hányadik a kommentje a sorban... Hát, mit is mondjak, szerintem már az első tíz komment után elkeveredtetek a számokban..., de a lényeg, a lényeg, átszámoltam, kivettem az időközben törölt kommenteket, a dupla kommenteket... Lekértem három számot a random.org-ról és megszületett a végeredmény, azaz a nyertesek sora...

Három ajándék volt, akkor sorolom is őket:

Az első ajándék, egy saját magam által aszalt gyümölcsökből, zöldségekből összeállított 25 dkg-os csomag...

Ennek nyertese: Turák Kinga!

---------------------

A  második ajándék, 15 dkg szintén magam által aszalt gyümölcs vagy zöldség, és 10 db papír sütőforma, különböző méretben, formában. (Ezt majd a nyertessel egyeztetem, hogy milyet szeretne.)

Ennek nyertes: Zsófi, aki 15.36-kor hagyott kommentet....!

-----------------------


A harmadik ajándék... akár kétszer is megnyerhető, mert a harmadik ajándékot két helyen is megnyerhetitek... 
Mind a facebookon, mind itt a blogon 25-25 szál vaníliát sorsolok ki... Ezeket láthatjátok a képen is.

Ennek nyertese, itt a blogon: enenga!

Kérem, hogy vegyétek fel velem a kapcsolatot a szepsegtar.blog@gmail.com címen!


Mindenkinek köszönöm a játékot!

Hamarosan a facebookon is kihirdetem a nyertest!:) 


11 megjegyzés:

Dia és a konyha írta...

Gratulálok a nyerteseknek! Jó nektek! :)))

Névtelen írta...

Gratulálok a nyerteseknek!

Kati írta...

Gratula a nyerteseknek, sajna én megint nem nyertem, pedig a vaníliák nagyon kacsintottak rám.:)

Éva írta...

Gratulálok a nyerteseknek, ez most nem sikerült, pedig reménykedtem.:)

Borga írta...

Én is gratulálok a nyerteseknek!

Bianka írta...

Gratulálok a nyerteseknek

Eszter írta...

Én is gratulálok a nyerteseknek!

nagyi50 írta...

Gratulálok a nyerteseknek :) :)

Turák Kinga írta...

köszikösziköszi! :) úgy örültem a csomagnak, mint más a lottó 5ösnek! :D :D :D

pinkóci írta...

jól fordult a szerencse kereke :)

Viki írta...

Gratulálok a nyerteseknek :) Én is nyertem - egy kis izgalmat :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...