2010. november 8., hétfő

Thelma és Louise


Életem egyik legnagyobb filmélménye. Már írtam róla ITT a blogon. A Viasat most fogja adni, ráadásul pont a születésnapomon, november 10-én

Ha tehetitek, nézzétek meg, mert ez a film alap. 

Amikor én először láttam, már régen vége volt, már felkapcsolták a lámpákat is, mi meg csak ültünk és néztük az akkor már üres vásznat. 

Nem írok róla semmit, csak annyit, kötelező!!!

Nem vicces, inkább keserédes, de rettenetesen ütős film!



Ha nem lennék elég meggyőző, még egy infó. 
Brad Pitt ha minden igaz ezzel a filmmel futott be... Többször látható félmeztelenül... Hiába, ez egy nőknek szóló film...



6 megjegyzés:

Padparadsa írta...

Kinek volt annyi befolyása, hogy épp a szülinapodra intézze?! ;)) Klassz ajándék!

Unknown írta...

Mindig is nagy kedvenc volt, szerintem most sem fogom kihagyni!:)Kriszta

Petra írta...

ÁÁÁ, imádom!!!!!!!!!

Petra
http://csodaskaracsony.blogspot.com

Anikó írta...

Szepyke, akkor nagyon boldog szülinapot neked, és főleg egészséget, mert akkor minden van, és minden lehet!!!:-))))
Láttam én is a filmet, többször is. Nagyon jó.

szepyke írta...

Padparadsa, ismerek embereket, akik ismernek embereket..:)))

Krisztina, én sem!:)))

Petra, én is, én is!:)))

Anikó, nagyon szépen köszönöm!:))

Latsia írta...

Boldoooooooooog születésnapoooot Szepyke!!!!!!:-)


Igen, a film kihagyhatatlan! Megnézzük és Rád koccintunk közben!:-)Isten éltessen sokáig!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...