2010. május 15., szombat

Crema di Limoncello fagylalt


Van a mélyhűtőben egy "kevés" Crema di Limoncello. ITT 

Nem győzöm eleget hangoztatni, hogy imáááááááádom a fagyit. Bárhol, bármikor, csak jó fagyi legyen. 
Az elmúlt héten kb 10 féle fagylalt készült nálam. Nem csinálok egyszerre sokat, általában rögtön el is fogynak, maximum egy-két adag (gombóc) megy a mélyhűtőbe.
Ebből kicsit több készült, mert több féle képpen is tálaltam, íme az első:

Crema di Limoncello fagylalt
Hozzávalók:
A hozzávalókat elkevertem, és a már bekapcsolt fagyigépbe töltöttem.
Ez egy "vizesebb" fagylalt. Lassan dermed meg, viszont nem kell órákig kavargatni, én kb 15 perc után vissza tettem a mélyhűtőbe, persze előtte egy jól zárodó műanyagba töltöttem. A teljes kifagyása után elővettem, gombócokat kanalaztam belőle, a tetejét megszórtam zöldcitrom és citrom reszelt héjával, és már tálaltam is. Hamar olvad, de ez nem ront rajta...:)

Még fagyottan is jól kanalazható, mert a benne lévő alkoholtól nem tud beton keménységűre fagyni!




A meglévő fagyinkra csepegtessünk egy kanálnyi juharszirupot. Még karakteresebb íze lesz!



12 megjegyzés:

Adri írta...

Nem vagyok egy nagy fagyis, de ezt nagyon szívesen megkóstolnám. :)

duende írta...

Kérek!!!!!! :) Imádom a citromfagyit - de ez még olyanabb. Isteni lehet! :)

Névtelen írta...

Na...azt hiszem ebből is lecsúszna egy gombócka :D

mandy tarragon írta...

Nyami :) Általában nem vagyunk barátok a citromfagyival, de ezt megkóstolnám :)

szepyke írta...

Adri, jól tennéd!:)))) Küldöm is!:)))

Duende, hát igen. Ez felnőttes citromfagyi!:)))

Araniel, gyere, gyere!:)))

Mandy, pedig a citromfagyi nagyon finom!:)) Egy, vagy két gombócot?:)

Thrini írta...

Ennyi szuper fagyi recept...

A citromos az egyik kedvencem, már Egycsipetnél agyaltam kicsit, hogy gép nélkül mit csináljak???!!

Úgyis kitalálok valamit! :)
Addig is jövök hozzád, gyűjtöm a recepteket!

Felhőlány írta...

Elképesztően finom fagyikat készítettél! :) 1-1 gombócnyit megkóstolnék úgy vegyesen... És már készül nálam is! :))

Csibe írta...

Iszonyat idő van, de a fagyidat így is bevállalnám :)

Moha írta...

Ez gyönyörű! Tartály a fagyasztóban,holnaptól indul a nagyüzem.

L.Krisztina írta...

Na jó talán most már elhiszem, hogy szereted a fagyit :))
A citrom fagyit még én is szeretem, de csak akkor ha már egy kicsit megolvadt:)
Kapott anyukád rebarbarát?

Bianka írta...

HŰŰŰŰ-HAAAA, de gusztaaa :)))

szepyke írta...

Thrini, elvilge botmixerrel, is meg tudod csinálni, de tény, hogy géppel jóval krémesebb lesz.

Felhőlány, milyet csináltál? Imádom a fagyit, szinte, bármi jöhet belőle!:)))

Csibe, van frissen kókuszos... Kérsz?:)))

Moha, majd mesélj!:))

L.Krisztina, kapott, kapott!:) Rögtön két kiló beugrott... Már a felét nem találom....:))))

Bianka, és finom is!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...