2010. április 10., szombat

Szia tavasz, jó, hogy itt vagy!


Visszavonhatatlanul itt van, megérkezett.
Ha szeretnék, már szedhetnék pici virágokat, fonhatnék belőle koszorút és hordhatnám a fejemen, ahogy gyerekkoromban.
De nem tehetem. És nem azért, mert nincs elég virág hozzá, hanem mert kicsit hülyének néznének...
Kicsit...
Bár, lehet, hogy ez nem fog érdekelni, és mégis megcsinálom???

Szia tavasz! Már nagyon vártunk! Jó, hogy itt vagy végre... (bár a havas képeket azért még néha megnézem, és csak a szépre emlékezem...)





11 megjegyzés:

egycsipet írta...

Ehh, csusszannál most ki nálunk a kertbe, nem mondanád, hogy visszavonhatatlanul megérkezett. :S Dög hideg van és olyan szürkeség, hogy ha nem látnám a rügyeket, novemberben érezném magam. :'(

Livi írta...

Welcome home tavasz :)
A mai rossz időért vállalom a felelősséget... megint bográcsos paprikás krumplit akartam főzni, ilyenkor mindig elromlik az idő :(

á la carte kulinaria írta...

Ma tényleg rossz az idő, de majd holnap jobb lesz, vagy holnapután : )Néha ilyen is kell : )
Mi tegnap voltunk állatkertben a Pöttömmel, imádta. Ragyogó napsütés volt, meleg, én rövidujjúban rohangáltam. Ő pedig főleg a virágokat akarta mindig piszkálgatni. Rengeteg volt belőle mindenhol, szebbnél szebb szinekben. Nem hiába, a kiscsaj nőből van : )

Bianka írta...

Szepy itt van :) kinézve az ablakon hiába van hideg, napról napra több zöld folt van a parkban ;)

Felhőlány írta...

Azért végül ma is a napsütés lett erősebb az esőnél... :)Legalábbis errefelé süt!
Visszavonhatatlanul itt van a TAVASZ! :))

szepyke írta...

Csipet, én voltam ma levegőn, és ott egész tavasznak látszott. Akarsz havas képeket??? Van még!:) Az utolsókat fel sem tettem! És alig volt három hete!:)

Livi, sebaj, nekem már az is jó hír, hogy két hete levethettem a télikabátot!:)

Á la carte, tegnap tényleg gyönyörű idő volt, és már egyre hosszabbak a nappalok is! Jön az a tavasz, csak kéreti magát...:)

Biank, igen, és egyre több ibolyát találok a ház körül a kertben!:)

Felhőlány, és végre itt vagy Te is!:)

Unknown írta...

Szia! Én is nagyon örülök, hogy végre itt a tavasz. Tegnap a barátnőmmel pólóban és 3/4-es nadrágban csavarogtunk és élveztük a napsütést:) Most jön egy kis esősebb időszak, de hiszen ilyen az igazi tavasz és végre nem hirtelen 25-30 fok van.

Viki írta...

Tavasz! nagyon szeretem, de engem mindíg egy évvel megöregít:) bár azt meg megköszönöm neki, hogy még számolhatom:) Jaj de jó, hogy végre itt van. Épp most jártam körbe a kertbe, és olyan gyönyörü minden. A csillagvirágunk -amit soha sem ültettünk, nem is tudom hogy kerültek a földbe, egyszer csak kibújtak- már legalább 3 hete pompázik. S az ibolya? Őt sem ültettük és egyre több van. Nagyon szép a tavasz.

szepyke írta...

Viki, én így vagyok az ősszel, de ettől még imádom, mert szerintem az a legszebb évszak, azzal a rengeteg meleg narancssárgával!:)

De a tavasz, az egyik legszínesebb, az tény!:)

Csibe írta...

A mai sétánkon is majdnem szétfagytam, de a virágokban, a virágzó fákban azért tudtam gyönyörködni :)

szepyke írta...

Csongi, hála az égnek, hogy nincs rögtön 30 fok, azt ugysem szeretem!:)

Csibe, igen, a fák most nagyon szépek! Van itt is valami, aminek bordó a levele és rózsaszín virágok vannak rajta. Csodaszép!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...