2010. április 14., szerda

Mielőtt bárkinek problémája lenne a mai időjárással...


... megmutatok pár képet, hogy milyen is volt az idő egy hónappal ezelőtt!

A képek Magyarországon készültek, nem Ausztriában, vagy valahol egy síparadicsomban!

Egy hónapja még fehér hótakaró borította kicsi hazánk egyes területeit! Ma már süt a nap, és visszavonhatatlanul itt a tavasz!

Ne tessék tehát reklamálni, hogy milyen idő van... 

Az első három képen a mátraszentistváni sípálya látható. Érdemes megnézni a mostani webcamerás képet...




Kékestető


Ma, valahol Budapesten:


Nah, még mindig van reklamáló? 


13 megjegyzés:

Niki írta...

Nálunk itt vidéken már elállt az eső,és pár percre megmutatta magát a nap is...gyönyörűen kizöldült a kert és pirulnak a tulipánok:)

Viki írta...

Nekem máris elállt a szavam:)) (de az eső még mindig nem:((

egycsipet írta...

Nálunk olyan helyeken is "tavak" állnak, ahol máskor pocsolyák sem. Úgyhogy én továbbra is reklamálok... :D

Gina írta...

Igen is reklamálok!
Ma egész nap csepergett,esett,zuhogott (mikor melyik).
A három cseresznyefám virágpompában,de ugyebár ilyen időben a méhek otthon maradnak.

ivan írta...

Az a négykézláb csúszó,mászó egyén,az én stilusomat próbálja nagyon "amatőr" módon utánozni.
Ezt próbálja,most meg csinálni.

Kata írta...

Vikihez csatlakozom ezerrel:)))

mágika írta...

Jelentem van reklamáló.
Ezek a képek ma készültek Pécsen, ha megnézitek gondolom egyetértetek velem :)

http://magnyes.blogspot.com/2010/04/ma-aprilis-14.html

Csibe írta...

Ma volt eső, napocska, eső dörgéssel, ismét napocska...a hóra nem vágyom, az utolsó képedre viszont igen ;))

szepyke írta...

Niki, itt is minden hírtelen tiszta zöld lett!:)

Viki, és mostanra?:)

Csipet, ne már! Holnapra sütni fog, igérem!:))

Gina, holnaptól jön a napsütés, igérem!:)

Iván, én a pályáig alig tudtam akkor elmenni sima utcai cipőben..:))))

Kata, és most? Még mindig esik?

Mágika, anyáááááááááám, ez nagyon durva! Azt hittem, hogy havazott! Jesszus!:)

Csibe, az egy útszéli bokor!:)))

Kata írta...

Talán már nem esik itt sem (jelenleg..). Tavaszt akarok!!!

trinity írta...

Szia, bekukkantok :)
Az túlzás, hogy mindent végignéztem, de csomó fini kaját találtam nálad megint. Az új címlap király, még át kell néznem, nem volt időm, de kíváncsi vagyok, biztosan szuper lett! ( le is cserélem a blogon a fotót..) Utólag is gratula a blogszülinapodhoz!! Puszi!!

ekszerlada írta...

Koszi a kepeket,regen lattam havat es en am nagyon,de nagyon szeretem:)De elhiszem,elegetek volt belole,mert tudom,sok volt az iden.De a kis sarga viragok a zold fuvel,csak azt jelzik,Ok mar itt vannak es valahol a napocska is kandikal mar.Csak elobujik O is.Enekeljetek neki!Suss fel nap lalala...Annak idejen oviba is fujtuk,miert ne lehetne most is:)

szepyke írta...

Ekszerlada, én bírom a havat, sőt imádom. Tőlem lehetne mindig, mert olyan szép, meghitt.
De tény, hogy télen volt belőle hála az égnek bőven. Most viszont már süt a nap, ezek szerint, használt a dalocskád!:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...