2010. április 8., csütörtök

Kis türelmet kérünk...


Mindenkitől kis türelmet kérnénk, aki nem tud belépni a www.kifoztuk.hu oldalra, és onnan nem tudja letölteni a Kifőztük új számát. 

A több, mint 10 MB méretű újságot kicsit sokan próbálják egyszerre letölteni, ezért az oldal időnként belassul, esetleg elérhetetlenné válik.

Kérjük, hogy ne adjátok fel, ott van, elérhető, csak a nagy rohamot nehezen dolgozza fel.

Jelenleg, azaz a mai napon már túl vagyunk  800 oldalletöltésen, aminek nagy része reggel 7 után indult és még mindig tart...

Megint megdöntöttük a saját rekordjainkat, volt, hogy egyszerre közel 300 látogatónk volt, és még nincs 10 óra...

Köszönjük mindenkinek a türelmet és a lelkesedést! :)

7 megjegyzés:

Judit írta...

Lányok-megint nagyon alkottatok!
Fantasztikusak a receptek,köszönjük a sok jó ötletet!

Fanó írta...

Hűűű Szepyke akkor én még nagyon időben voltam :)Mert lejött az újság és már át is "lapozgattam"
Szuper jó lett,ISMÉT!
Nagy nagy gratula és sok sok puszi érte!

ninca80 írta...

Szia Szepyke!
Köszönjük nektek ismét szupit alkottatok.
Nekem is lejött reggel rögtön.

szepyke írta...

Judit, Fanó, Ninca80 nagyon köszönöm, köszönjük!:)))

Bianka írta...

Nagyon jó, még az elsőnél is jobb

GRATULÁLOK

Thrini írta...

Letöltöttem az újságot, még tegnap. Gratula hozzá!! Jó dolgokat találtam benne!

szepyke írta...

Bianka, mások is ezt mondják!:) Nagyon köszönöm!:)

Thrini, köszönöm, köszönjük!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...