2010. április 9., péntek

Ez egy kalács, nem egy horror film szereplője!


Húsvétkor mindig készül kalács nálam. (recept ITT) Most is így volt. Viszont most elfeleztem a tésztát, az egyik részből megsütöttem a kalácsot, a másik részt kinyújtottam és megkentem Nutellával, majd felcsavartam és koszorú formában megsütöttem.

Aztán lefényképeztem, hogy megmutatom, és elmesélem, hogy még nem csináltam így, azaz ezt a tésztát még csak simán használtam, de így Nutellával megtöltve is nagyon finom lett.

Tehát, lefényképeztem, letöltöttem, és rémülten láttam, hogy ez valami szörnyűűűűűű! Ez olyan, mint egy koponya, vagy mint egy horror film szereplője oldalról...

Maximum elrettenteni tudnék vele mindenkit, a kalácssütésre buzdítani biztosan nem...

A képek alapján gondolom nehéz elhinni, hogy nagyon, nagyon finom volt, pedig az volt...

És, ha nem fényképezem le, fel sem tűnt volna, hogy ilyen randa...



21 megjegyzés:

Bianka írta...

Íz a lényeg és szerintem nem is néz ki rosszul, de ha belém beszéled és ahogy jobban figyelem, nekem egy nyáladzó dinó jut eszembe :)))))

Judit írta...

Szerintem nem ronda, látszik rendesen, hogy egy finom, kakaós-nutellás kalács.

Niki írta...

Nincs ezzel semmi baj...vagy inkább olyan mint egy egyszemű küklopsz:-DDD

Lukinyuszi írta...

Én valahogy nem látom benne a koponyát. Teljesen korrekt csokis (nutellás) kalács külleme van! Túl sok tv-t nézel :P ;)

mandy tarragon írta...

Igazad van, szörnyen néz ki, küldd el nekem, eltüntetjük :D

L.Krisztina írta...

Szepy! Valahogy mindig a csúnya dolgok isteniek szoktak lenni :) , bár zárójelben jelzem ez nem csúnya:) és még finom is hát te tudsz valamit :)))de csatlakozom az előttem szólóhoz , máskor ha ilyen "rondaságot" sütsz nyugodtan szólj és szívesen megszabadítalak tőle:))), de csak barátságból, hogy ne szenvedj:)))!!!!!!feláldozom magam!!

Garffyka írta...

Csokító fííííling! :D
De tetszik a küklopsz és a nyáladzó dínó is :D
Ahogy olvasom, sokan jelentkeztek már önkéntesnek, megszabadítani a "szörnyűségtől", ha még maradna esetleg, szívesen átveszem :)

Puszedli írta...

Én nem látok sem koponyát, sem dínót. Biztos bennem van a hiba! Van még ilyen kalács? Küldhetnél.. :)

Araniel írta...

Én sok ilyen ételt csinálok, mint ami úgy néz ki, mint a kutya vacsorája, ne is törődj vele, az íz a lényeg :D

szepyke írta...

Bianka, ugye, hogy ott van a lehetőség benne..:))

Judit, valóban az, de így oldalról azzal a nagy lyukkal...:)))) Hááááááát, több, mint érdekes!:)

Niki, nah, igen. Akár az is lehetne!:)

Lukinyuszi, ez így van, túl sok tv-t nézek..:))

Mandy, megtennéd!:) Küldöm!:)))

Krisztina, azért vannak a jó barátok, hogy mindig segítsenek, rendes vagy, hogy megteszed a barátságunkért ezt a szívességet! És hol voltál ilyen sokáig????

Garffyka, szerintem marad..:)) Akkor most küldöm! Már meeeeeeegy!:)))

Puszedli, tényleg nem? Nah, mindegy, akkor küldök!:)

Araniel, hát az íze, az mesés, és amíg nem fényképeztem le, nem láttam, hogy ez egy fél koponya egy nagy szemüreggel....:)))

L.Krisztina írta...

Hát az a drága jó szolgáltatom megint igen jól teljesített :( egyszerűen nem volt kedvem a géphez ülni, mert levelet írni nem tudtam, csak olvasni, mert olyan lassú volt az ünnepek alatt, pedig szerintük már megcsinálták, hát szerintem meg nem ! Most ismét szóltunk, hát majd meglátjuk !

Milene írta...

Szia Szepyke!
Csak jöttem szólni, hogy visszatértem. Most még csak olvasó üzemmódban, de már jelen vagyok ismét. Köszi a Húsvéti üdvözletet, jól esett:) Remélem a ti Húsvétotok is szépséges volt!
Ez a kalács meg... olyan kell még ízűnek tűnik. Ha van még, én is bevállalok egy szeletet:)

Milene írta...

Na akkor újra...
Szia Szepyke, csak jöttem szólni, hogy visszatértem. Még csak olvsó üzemmódban, de már vagyok.
Köszönöm a Húsvéti üdvözletet, nagyon jól esett. Remélem a ti húsvétotok is csodás volt!
A kalács meg olyan kell még ízűnek tűnik. Jut még nekem egy szeletke?

Csibe írta...

Nem bírom a horrort...a kép nem ijesztett meg, így nem is rémes :)
..szóval, kérnék belőle!!!

Livi írta...

Csatlakozom, ha nem mondod hogy horror nem tűnik fel :D Tök jó lehet nutellával! Van egy olyan érzésem, hogy nálunk kb 5 perc alatt fogyna el :)

egycsipet írta...

Szerintem legközelebb is csináld ilyenre... :D

tökmagi írta...

szerintem nem ronda.Ha nem írod oda te mit látsz a kalácsba,eszembe sem jutott volna,hogy horror film szereplője is lehetne.A lényeg az íze.

Moha írta...

Küklopsz stimmel, de akkor is finom lehetett:))

szepyke írta...

Krisztina, nekem ne is emlegesd azt a rózsaszín céget...Botrány!

Citromfű, na végre!:))) És az íze tényleg kell még, és a kinézete sem rossz többek szerint, csak én sok tévét nézek.:)

Livi, igen, ennyi kb a részideje!:))

Csipet, értettem!:)

Tökmagi ez így van, köszönöm!:)

Moha, az volt. Ez tény!:)

konyhaklub.blogspot.com írta...

Sose bánd, hogy nem fotogén a kalács, mert az viszont látszik rajta, hogy isteni! Ez így sokkal jobb, mintha gyönyörű volna, ámde ehetetlen.

Üdv:
Ildikó

szepyke írta...

Ildikó, már esélyem se lenne bánni, mert megboldogult szegény, ha ronda volt, ha nem. Egyébként, ha nem erről az oldalról néztük, nem volt vele gond..:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...