2010. február 24., szerda

Szerinted van még hó?



Valamikor, egy pár nappal ezelőtt:

-Szerinted van még hó?
-Nem tudom, megnézem a neten.
-Ne, inkább nézzük meg ott. 
-Ok, nézzük...

És van. És megint olyan volt, mintha egy másik világba léptünk volna. Induláskor a városban 6 fok, érkezéskor ott 0 körüli. És köd. A fákon már nincs hó, van viszont fagyott dér, amitől olyanok, mintha kristálycukorba lennének forgatva. Kopik ugyan a hó, de még mindig gyönyörű minden. 



Ha valaki nem ismerne rá a helyre... ez ITT Dobogókő

És ez itt a zsíroskenyerem:


11 megjegyzés:

egycsipet írta...

Jesszus, a középső kép varázsporral van átitatva? Totál visszavittél a télbe, még az illatokat is érzem...

Nálunk most az alábbiak vannak: locs, pocs, langy és eső. Yeah.

Bianka írta...

Ez még mindig mesebeli, már csak a manók, tündérek hiányoznak.
Csodás, de én amondó vagyok, bár lenne már nyár :)

Limara írta...

Itt hó nincs, szürkeség, köd, eső, undorító idő van! Nyarat!!!! :)))Tegnap tavasz volt, ma meg...
Váljék egészségedre a zsíroskenyér!:)

mandy tarragon írta...

Szép :) de ha nem bánod, én már nagyon várom a tavaszt.

Ildinyó írta...

Nagyon széééép! Tényleg csak a manók és a tündérek hiányoznak. Nagyon szeretem Dobogókövet!!! Tudtad, hogy a Dalai Láma már járt ott, és hogy ott van a Föld szívcsakrája? De elmennék most én is oda...

Ildinyó írta...

Jaaaa, most látom, hogy tudod, mert a mellékelt linkben pont arról írsz :))) De lüke vagyok!

Raindrop írta...

Hú te jó ég!
Ezek a képek szíven ütöttek! Gyönyörű!
No de a zsíros kenyered se kutya! :)

Csibe írta...

Nagyok jók a képek, de a mai napsütés, és az árnyékban (északi oldal) mért 13 fok melengetőbb :)
A kenyérkédből csíptem egy kicsit!

szepyke írta...

Egycsipet, megnéztem ma webkamerán, és már nem nagyon van hó, ott sem.:(

B. hát, ha az örökös fejfájásomra gondolok, a hideg és meleg váltakozása miatt, akkor ok, legyen tavasz!:)

Limara, itt is az van most.:(

Mandy, rendben, legyen tavasz!:)

Ildinyó, én most voltam először, illetve, másodszor, és tényleg gyönyörű!:)

Raindrop, reméltem, hogy neked bejön a hó minden mennyiségben!:)

Csibe, egészségedre!:)))

Andi/cuki írta...

Most olvastam,hogy valószínű Dan Brown is beleveszi a köv.regényébe Dobogókőt,ahol a Föld szíve dobog. Hallottad már?:-))

szepyke írta...

Andi/cuki, nem, nem hallotta még!:)
Micsoda hírek!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...