2009. december 6., vasárnap

Bolognai torta...

Nem minden tortának kell édességből készülnie. Van, hogy abból készül, amit a "tulajdonosa" nagyon szeret... Most is így volt.

A bolognai már szerepel a blogon (ITT), most annyi történt, hogy egy tortaformát kikentem vajjal, majd az elkészült, összekevert bolognait beleöntöttem, alufóliával letakarva a forró sütőben megsütöttem, majd kivétel előtt 5 perccel levettem az alufóliát, és megszórtam sajttal. Én is meglepődtem, hogy a tortaforma gyűrűjét levéve ennyire egyben maradt...

A torta tulajdonosa természetesen nem egy éves, csak már olyan mennyiségű gyertyát kellene a tortájába szúrni, hogy kisebb Omega koncert is lehetne a gyertyák elfújásával járó füstben...



9 megjegyzés:

Wise Lady írta...

Nagyon szellemes ötlet!

L.Krisztina írta...

Tetszik! :)
Boldog szülinapot az ünnepeltnek!!

á la carte kulinaria írta...

Huh... ez igen kreatív!! : ))Gratulálok!!!

Süti Bazár írta...

Ügyes vagy! A gyertyákkal én is így vagyok! :DD

szepyke írta...

Wise Lady, köszönöm!:)

L.Krisztina, köszönöm, már át is adtam!:)))

Á la carte, köszönöm!:)

Yasmine, lassan elérem, hogy kisebb füstölde van a megfelelő gyertyák elfúja után.. Valahogy mindenki öregszik a környezetemben...:))

trinity írta...

Tényleg jópofa nagyon, tetszik nekem is!!

Jade írta...

Nagyon otletes!

Suzi írta...

Nagyon jo. Tudom hogy nagyon tetszet nekki.

szepyke írta...

Igen, kimondottan értékelte az ünnepelt!:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...