2009. november 19., csütörtök

Láttad már, hogy hol laksz?



Ezt az e-mailt kaptam tegnap:

Amivel a Google nem foglalkozik, elkészült helyi erőből: kevesebb mint két hét alatt lefényképezte és térképre helyezte a budapesti utcákat a Norc, egy romániai vállalkozás. A nagyobb osztrák, lengyel, cseh, szlovák és román városok már megvoltak, Budapest is elkészült, alig két hónap alatt !!!

Lehet császkálni a digitálisan rögzített városban, forgolódhatsz balra - jobbra, előre - hátra, fel és le...

Keresd meg a házadat, ismerősödet, iskoládat, sétálj a Dunaparton, vagy a belvárosban...döbbenetes:


http://www.norc.hu/


Csak halkan jegyzem meg, hogy ahol én lakom, az nincs rajta! Engem nem találtak meg!:)


8 megjegyzés:

DebiGabi írta...

Ez nagyon király!!!!!
Meg is találtam a házunkat rajta:DD
Köszi az infot!!

andrea írta...

látszik a kis autőm, az aranyeső a kertünk végében ragyognak, gyönyörű a házunk, köszi, Szepyke!!!!

andrea írta...

ó, igen az autőm.... szóval a kocsim.

szepyke írta...

Az nincs rajta, ahol én lakom...
Nem fordul be az utcába, megáll a sarkon...
:(

DebiGabi írta...

Az én autókám is rajta van a képem:))
De szerencsére rendesen ki van minden autónak takarva a rendszáma.
Azért nem kis munka lehetett ennyi képet így összeszerkeszteni.

Andi/cuki írta...

Szia!
Most olvastam:
http://www.origo.hu/filmklub/blog/interju/exkluziv/20091118-interju-alkonyat-rajongo-anyakkal.html
:-DDD

mandy tarragon írta...

hehe, a "mi" házunkat meg takarja a fa :D

szepyke írta...

Gabi, én találtam rajta olyan autót, aminek teljesen látszik a rendszáma...
Már nem tudom, hogy hol volt, mert rengeteg címet megnéztem. Ami nem tetszik, hogy például a nagymamámék előtt többen is állnak az utcán és arra gondoltam, hogy én nem szeretnék így az utcán állva a neten lenni...
Sőt, azt sem szeretném, ha a kocsim lenne ott, véletlenül rendszámmal...

Jó is, meg nem is...De ahol én lakom, az nincs rajta!:)))

Andi!:))))))


Mandy, se anyukámék, se a nagymamámék, se az én, se a munkahelyem nincs rajta rendesen. És azt vettem észre, hogy pont fordítva mutat mindent. Mondjuk, nekem többször úgy lefagyott, hogy percekig a gép is behalt tőle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...