2009. november 16., hétfő

Akció az Alexandránál - Nagy karácsonyi szakácskönyv!


Nagy karácsonyi szakácskönyv

Több mint 200 fantasztikus recept karácsonyra

2 999 Ft
(Eredeti ár: 5 999 Ft)
Megtakarítás: 50 %
Szállítás: 1 munkanap

Kétszáznál is több válogatott, pompás recept az ünnepi étkezéshez - hagyományos, díszes pulykasülttel, konyakos karácsonyi tortával és ínycsiklandozó húspástétomokkal. A kímélőbb reformkonyha receptjei éppúgy megtalálhatóak a könyvben, mint a vegetáriánus ételek nagy választéka. Ötleteket találunk otthon elkészíthető, fogyasztható ajándékokhoz, vendégváró falatkákhoz és rágcsálnivalókhoz, valamint koktélokhoz és meleg téli italokhoz. Minden egyes receptet jól követhető utasítások mutatnak be lépésről lépésre, részletezve az elkészítés összes fázisát, és illusztrálva több mint 800 színes, étvágygerjesztő fotóval.

Eredeti cím : The Complete Christmas Cookbook
Nyelv : magyar
Áfa kulcs : 5%
EAN : 9789633696989
ISBN : 9633696984
Megjelenés : 2006.
Kötésmód : cérnafűzött kötött, védőborítóval
Oldalszám : 256
Méret [mm] : 237 x 304 x 23
Tömeg [g] : 1 620

4 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

Még tavaly vettem szintén ilyen akciósan ! Szeretem!!

szepyke írta...

Tényleg?
Akkor érdemes? Írjak a Jézuskának???:)))

L.Krisztina írta...

Szerintem igen:)
Nekem azért tetszett, mert az egyik oldalon az étel fotója van a másikon meg fázis képek leírással!Mondjuk mint általában a nagy szakács könyveknek az a hibája, hogy nehéz, de 3000Ft -ért szerintem meg éri.

szepyke írta...

Akkor írok neki. Eldőlt!:))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...