2009. július 29., szerda

Látszik???


Látszik, hogy mit írtam ki a muffinokkal???

10 megjegyzés:

mandy tarragon írta...

Látszik :)

szepyke írta...

Hu, pedig mennyit bénáztam vele...
Kettős ünnep van apukáméknál. Születésnap és névnap...
Ez az adag ma messzi útra indul,és mivel úgysem nézi a blogot, ezért meglepetés lesz neki!:D

Science Bloggers Association írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
KryaSpirit írta...

Nagyon ügyes vagy!:)) Mi van a muffinok tetején? Csokimáznak tűnik.

szepyke írta...

Igen, csokimáz.
Most kicsit aggódom, hogy hogy fogják megkapni, mert futár viszi és csak holnapra ér oda, a csoki jól elolvad, a cukrok belesüllyednek, és nem látszik majd semmi az egészből.
Mit össze szerencsétlenkedtem, és még így sem látszik minden betű...

Sima olvasztott csoki van rajta. És egyáltalán nem látom szépnek sajnos.:(

Süti Bazár írta...

Minden jót kívánok az Ünnepeltnek! Nagyon fog örülni, ebben biztos vagyok. Igazán megható és kedves ajándék :)

szepyke írta...

Köszönöm, csak csúnyácska lett, de azért szerintem is örülni fognak neki!:D

Andi/cuki írta...

Hát a csoki biztos kicsit megolvad,de az finom úgy is!
A felirat pedig úgy is fog látszani! Tuti örülnek!

szepyke írta...

Remélem!:D

szepyke írta...

mandy tarragon, letiltja a blogspot az oldaladat, mert valamilyen olyan program van rajta, amit vírusként érzékel!!! Nézz rá,mert nem lehet felmenni az oldaladra!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...