2009. június 17., szerda

Majdnem Bounty...

Még mindig ürítem a mélyhűtőt, mert már közeleg a meggy... (Főleg, hogy ilyen kellemetlenül meleg van!) Most kikerült belőle fél kilónyi túró, és egy zacskónyi vajastészta, mármint a hűtőből..
És hogy mi lett ebből?

Hozzávalók:

  • 1 zacskónyi vajastészta
  • 50 dkg túró
  • 10 dkg kókuszreszelék
  • 15 dkg porcukor
  • 1 tojás

A túrót, a cukrot habosra kevertem, ment bele az egész tojás, és a kókuszreszelék. Amikor ezzel megvoltam, a vajastésztából kockákat vágtam, majd mindegyik közepére tettem egy keveset a túrós-kókuszos krémből. Feltekertem őket, de nem tekertem be teljesen, olyan lett, mint egy nyitott cső. Alul és körben a tészta, benne a krém. A "csöveket" egymás mellé tettem. Az edényt nem vajaztam ki, mert teflon volt, nem akartam plusz zsiradékot tenni hozzá. Ahogy a kis nyitott csövek megtöltötték a sütőedényt, a tetejére rákentem a maradék krémet és ment a sütőbe 180 fokra (gázsütő 4-es fokozat) és kb 25-30 perc alatt készre sütöttem. Amikor kész volt, kókuszos csokit reszeltem a tetejére. (Nem nagyon merem bevallani, de egy limitált szériás kókusszal töltött Lindt csokiból ment a tetejére...)



2 megjegyzés:

trinity írta...

De jól néz ki.....és ötletes!
A túrót lehet fagyasztani??? Komolyan nem tudtam-nem mertem eddig....

szepyke írta...

Én szoktam. Utána mondjuk körözöttet nem csinálok belőle, de főzni tökéletes. Sőt, megkockáztatom, hogy a körözöttbe is jó, csak mindig attól tartok, hogy a fagyasztott cuccokat azért hőkezelni kell... Én már csináltam sima "bolti" túróval és házival is. Mindkettő jól viselte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...