2009. május 30., szombat

VKF! XXV. Krumpli és az ő kenyere sonkával


Ez az első VKF!, amiben az én blogom is "nevez" egy recepttel. Nagy izgalmamban én már hetekkel ezelőtt kitettem a receptet a blogban, mert hát, ha játék, akkor játék, és kicsit túlpörögtem... A receptem a Sonkával töltött kenyér volt, amiben a krumpli, mint a kenyér tésztájának egyik összetevője szerepel. Elvileg még készülnék valamivel, de azt csak holnap készítem, így biztos, ami biztos, kitettem megint ezt, hogy nehogy lemaradjak a határidőről. :))

10 megjegyzés:

duende írta...

Tök jó! :)

El tudom képzelni, milyen isteni íze lehet a kenyérnek így... Gondolom átveszi a sonka finom füstösségét. Felséges lehet! :))

szepyke írta...

Tényleg az. A mustártól meg jó szaftos a hús. Frissen vágott hagymával, tormával... juj...

trinity írta...

Ahogy Duende is írja-én olyan húsvéti ízt érzek, és azt szeretem:))) Nem a legegyszerűbb étellel neveztél és sikerült-gratulálok!!!

szepyke írta...

Ez tényleg húsvéti íz. És az szinte a legjobb ünnep, legalábbis ételekben. Sonka, kalács, torma, retek, újhagyma... :))

Vesta írta...

Nekem is tetszik a színe!

szepyke írta...

Vesta! A souffle sütőnek, vagy a kenyérnek? :-))))

Vesta írta...

Mármint a szufléformádnak :) Csak véletlenül rossz helyre kommenteltem, egymás után olvastam a két bejegyzésed, bocs!
De a sonkás kenyered is tetszik :)

szepyke írta...

Gondoltam, hogy arra gondoltál, de azért megkérdeztem... :)))
Egyébként, ok, akkor jöhetsz majd te is a konyhapultnál enni belőle... :))))

murok marci írta...

nagyon izgalmasan hangzik és nekem a sonka színe is nagyon tetszik;-)

szepyke írta...

stampoasis (alias nokedli)! A sonka színe is megy a konyhához...
:)))) elég szerencsés színválasztás volt a csempe... sok étel megy hozzá, és ezek szerint sok souffle sütő is! :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...